مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 04:152021-11-03سياسي

فارس من| مقصر افت متوالی شاخص بورس کیست؟


نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور با بیان اینکه دولت و مجلس مقصر افت شاخص بورس هستند و بی تدبیری ها در این زمینه مشهود است، گفت: قانون بورس در کشورمان به تصویب رسیده ولی به خوبی اجرا نمی شود.

- محمدحسن آصفری نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره ریزش شاخص بورس در چند هفته اخیر و از بین رفتن سرمایه های مردم، اظهار داشت: ریزش بورس توانسته بخش زیادی از مردم و زندگی ها را متضرر کنند و خیلی از خانوارها دچار مشکلات جدی شده اند.

وی افزود: دولت و مجلس در حوزه بورس مقصر هستند این در حالی است که روزگاری دولت تبلیغ و ترویج زیادی برای کشاندن مردم به بورس داشت و حتی رسانه ملی هم در این باره برنامه های زیادی برای دعوت مردم به بورس پخش کرد و تبلیغات گسترده ای در این باره انجام داد و عملاً باعث شد مردم برای سرمایه گذاری در بورس اعتماد زیادی به قوه مجریه داشته باشند.

نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور بیان داشت: با اینکه برخی خانواده ها مشکلات زیادی داشتند اندک سرمایه خود را به بورس آوردند این در حالی است که حتی آموزش حداقلی به ایرانیان برای سرمایه گذاری در بورس انجام نشده بود؛ این در حالی است که برخی از خانوارها سرمایه های زندگی خود را فروختند تا بتوانند درآمد خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مقصر افت متوالی شاخص بورس کیست؟

فارس من| مقصر افت متوالی شاخص بورس کیست؟